سبک زندگی اسلامی در حفظ الصحه با محوریت اسباب الطعام دراحادیث نبوی
احمد جعفری
دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، شیراز، ایران.
Ahmadj55d@gmail.com
محمدجواد سلمانپور، دانشیار دانشکده الهیات، دانشگاه شیراز، ایران.
msalman@shirazu.ac.ir
مؤلفه های نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر آموزه های دینی (براساس راهبرد نوین برنامهریزی آموزشی و درسی)
فرهاد پردخته1، فاطمه محمدی2
1 کارشناس ارشد برنامهریزی آموزشی، دانشگاه فنی و حرفهای، تهران، ایران.
Par134429@gmail.com
2 کارشناس ارشد برنامهریزی آموزشی، سازمان آموزش و پرورش، گیلان، ایران.
Mhammadi496@gmail.com
نظام تعلیم و تربیت اسلامی از دیدگاه یک محتسب (در سدههای میانه)
یعقوب تابش
استادیار گروه تاریخ تشیع، دانشکدۀ الهیات و معارف اسلامی، دانشگاه حکیم سبزواری، ایران
y.tabesh@hsu.ac.ir
نقش خانواده در ایجاد اعتماد اجتماعی با رویکرد به آموزه های نهج البلاغه
1.سید مهدی حسینی
کارشناس ارشد دانشگاه بیرجند(نویسنده مسئول)
hosseini213@yahoo.com
2.دکترسیدحسن قالیبافان
استادیار گروه جامعه شناسی دانشگاه بیرجند
ghalibafan@birjand.ac.ir
3. دکترمحمد باقر آخوندی
استادیار گروه جامعه شناسی دانشگاه بیرجند
akhondi@birjand.ac.ir
ویژگی های روانشناختی فطری انسانی زیربنا برای تربیت مطلوب در دوره نوجوانی با تأکید بر دیدگاه اسلامی
علی نقی فقیهی
دانشیار دانشگاه قم
an-faghihi@qom.ac.ir
نهادینه سازی سبک زندگی دینی
افشین میرزالو
دانشجوی کارشناسی علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان، تبریز.
afshin7769a@gmail.com
راههای ایجاد تفاهم و آشتی در خانواده از نگاه قرآن و روایات
مجتبی بیگلری1، زهرا رحمتی2
1عضو هیأت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه، ایران.
m.b1339@gmail.com
2دانشجوی کارشناسی ارشد تفسیر، دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه، ایران.
saleh.aghaei48@yahoo.com
بررسی مؤلفه های نظام تعلیم و تربیت
سیده زینب رضوانی
کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی، دانشگاه شهید بهشتی تهران؛سطح سه جامعه الزهراء،قم.
goleeee@chmail.ir